Οργάνωση Λειτουργίας
Ψάχνετε για μια υπηρεσία που θα βελτιώσει τη λειτουργία του ξενοδοχείου σας και θα αυξήσει τα κέρδη σας; Η υπηρεσία οργάνωση λειτουργίας που προσφέρει η εταιρεία μας είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.
- Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής (για κάθε προϊόν και υπηρεσία)
- Σχεδιασμός γενικής λειτουργίας (operational procedures) και προδιαγραφών λειτουργίας των επιμέρους τμημάτων Front Office, Housekeeping, Food&Beverage, Αγορές & Προμήθειες
- Έλεγχος της πορείας της επιχείρησης κατά την διάρκεια της λειτουργίας με τακτικές και έκτακτες (mystery guest) επισκέψεις
- Μηνιαίες αναφορές με τα αποτελέσματα της λειτουργίας
- Αξιολόγηση/ ορισμός προδιαγραφών για επιλογή προσωπικού